torsdag 20 januari 2011

Dag 18 och magsjukediet

.
Vågen stannade på 67, 4 kg idag. Imorrn misstänker jag att det visar ännu mindre då det idag var min tur att åka på magsjukan. Barnen börjar bli bättre, bara Buddhis som varit trött och kinkig idag men har fått behålla kvällsvällingen i alla fall.

Själv kände jag redan i morse att det inte stod riktigt rätt till. Var inte sugen på kaffe... KAFFE som är det viktigaste på morgonen. Så vid lunch bröt det loss. Ringde hem Peter som tack och lov var i Borås så han kunde komma hem snabbt och ta hand om knattarna. Själv gick jag och lade mig och ömsom sov ömsom kräktes i några timmar. Men nu börjar det arta sig och det känns som jag ska kunna få i mig lite vätska i alla fall. Dagens meny ingår INTE i dieten ;).

Frukost: Yoghurt, ägg och en halv kopp te

Lunch: 1/2 glas vatten

Mellanmål: 2 klunkar vatten

Sena middagen: Blåbärs- och Nyponsoppa

2 kommentarer:

www.segerstorpshundar.se sa...

Stackaren! Lider med er. Krya på er! Kram

Anonym sa...

Din stackare! /Kram Annelie