lördag 1 januari 2011

Tillbakablickande på år 2010

.
Den här summeringen är mest för min egen skull men vill ni läsa så vassego ;)
2010

Januari:
Tarrak hade dejt med Siri, resultat ser ni i mars :P
Leo skolades utan problem in på dagis
Vi lämnade in en skadad katt på Blå Stjärna

Februari:
Robin övningskörde för första gången
Snötankar

Mars:
Foglossningar
Håller i tävlingslydnadskurs

April:
Tarrak blir pappa till 8 små underverk
Var på föreläsning av Per Johansson - Grundare till Glada Hudik. Fantastiskt!

Maj:
Min 3:dje gosse föds

Juni:
www.interiora.se ser dagens ljus
Annars är det mycket trötthet som står i fokus

Juli:
Buddhis får akupunktur mot kolik (funkar)
Leo sover i stora-killars-säng

Augusti:
Helsingforskryssning

September:
Jan Felix döps
Jag träffar några av Tarraks puppisar

Oktober:
Red för första ggn på många år

November:
Jag och Peter åker till Ystad Saltsjöbad för att fira förlovningsdag
Nils behandlas för "svansböld" och går runt i tratt och tjurar
Allmänt uppförsbacke-känslor

December:
Går in och jobbar extra
Uppförsbacken börjar plana ut
Tomten kommer på besök
Leo slår upp ett jack i bakhuvudet som måste limmas ihop på akuten
2 dagar efter akutbesöket är det besök på VC med domen dubbelsidig öroninflammation

2010 har inte varit mitt bästa år. Jag har i och för sig fått en underbar liten Buddha men det har liksom inte varit mitt år. Men nu är det ett nytt år och som alltid försöker jag se framåt och förbättra det som förbättras kan och bör.

Så god fortsättning till er alla!

1 kommentar:

lojocas sa...

2011 blir ditt år. Men du har allt haft en del ljusglimtar om man ser så här i backspegeln :)