torsdag 6 januari 2011

Dag 4

.
Glömde ju att berätta att jag smorde in mitt ansikte med schampoo igår istället för ansiktskräm. Jahopp, så kan det gå när man ska bli smal o snygger ;).

Idag har jag inte varit så sugen på mat överhuvud taget. kroppen börjar vänja sig. Men gud vad gott det ska bli med lite grönsaker imorrn. Vi ska lyxa till med en gulaschsoppa enligt dietmodellen. Ser fram emot det.

Frukost, samma som igår så jag har inte lagt upp nån bild.
Fil, havrekli och ägg blev det.

Lunch: Äggröra gjort på två ägg och skinka. Skojade till med ett glas lättfil till.

Mellanmålet bestod av en tallrik lättyoghurt och kaffe.

Middagen blev en repris av gårdagen då jag hade biffar över, riktigt smarrigt måste jag säga.


När jag fotade middagen tryckte Leo fram sin tallrik också. Han går inte på någon diet men ville äta stekt ägg och mina biffar när jag åt min mat.


Kände mig lite sugen på något så det fick bli en kopp te för att dämpa suget.


Imorgon ska jag och min mamma åka till MyDog och hejja på en av Tarraks valpar som ställs ut. Det ska bli mysigt att åka iväg med mor och strosa runt bland hundar och folk.

1 kommentar: