söndag 2 januari 2011

Snart dietdax

.
Hemkommen från Maxi där jag strosade runt och inhandlade ingredienser till "mitt nya liv". Egentligen hade jag inte tänkt att berätta för så många att jag skulle dieta men så kände jag att det kanske är en liten sporre och ger pepp att många vet. Då kan man liksom inte fuska och lägga ner så lätt.

Jag ser fram emot morgondagen med skräckblandad förtjusning. Eftersom min första fas är Proteinfasen kommer det bli många ägg... jag menar MÅNGA ÄGG! Jag kommer äta, skita och sova ägg :P.

Nu ska jag strax lägga mig och ladda inför morgondagen... den första dagen av The new me!

Ska försöka dokumentera varje dag vad jag väger, äter och hur humöret är ;).

2 kommentarer:

saga sa...

Haha ja dessa ägg!

Jag äter ungefär fyra om dagen ;)

Jag tror att det ibland kan vara bra att tala om iaf för dom som kan sporra en till att göra bra ifrån sig!

Så heja heja beach 2011. Du mår bättre, blir starkare och resultatet ger goda bi-effekter!

lojocas sa...

Duktiga du! Ägg är gott så det hade jag kunnat tänka mig men keso gillar jag inte....får nog hålla mig till min ralm-diet jag ;)