onsdag 5 januari 2011

Dag 3

.
Vågen visade 68,5 kg!

Fortfarande inne i proteinfasen och nu börjar jag känna av saknaden av nåt annat att äta. Men imorgon är sista dagen och sen blir det grönsaker som tillägg till kosten. Det ska bli gott. Har känt mig lite mosig och seg i huvudet och om det beror på att jag helt enkelt är det eller kosten vet jag inte men men... Felix och Leo har inte märkt nåt ;).

Frukost, en tallrik fil med 1,5 msk havrekli och 2 kokta ägg


Lunchen räkor och 2 kokta ägg


Mellanmålet blev plättar med keso, smakade lite smarrigare idag

Plättar:
2 ägg
4 msk havrekli
4 msk lättkesella

Vi var bortbjudna till Peter pappas familj idag på middag så jag packade med mig min lilla rätt.
Medan de andra åt fläskytterfilé med en krämig potatisgratäng åt jag:

Nötfärsbiffar med keso och vitlökssås till.

Biffarna:
Nötfärs
Ägg
Havrekli


4 kommentarer:

Malin m Pettson sa...

Gött mos nu är du på rätt sida :-) 70 strecket :-) kram

Peter sa...

Påpekar att jag är imponerad...

lojocas sa...

Stackars, stackars Tytti - äta keso när de andra äter god potatisgratäng :( Men frukost och lunch såg ok ut *tummen upp* Duktig är du iaf. Du hinner väl bli så liten så man knappt ser dig innan du kommer hit ;)
Kram

Martina sa...

Meddelar att jag håller med Peter. Duktigt av dig att fixa det även när du var bortbjuden! :)