onsdag 19 januari 2011

Dag 17

.
Vågen börjar trilskas med mig... har nog vägt mig lite för mycket :), men när jag fått ordning på den så stannade den på 67,5 kg.

Frukost: Fil, havrekli, ägg och kaffe (som vanligt)

Lunch: Havreklipannkakor med lättkesella och kanel

Mellanmål: 2 ägg

Middag: Frästa grönsaker med kyckling och tomat/löksås.


Alla våra planer denna veckan har vi fått stryka ur almanackan. Båda ungarna har åkt på magsjuka och turats om med att ge mig massor av extra jobb i form av torka och tvätta, tvätta och torka. Ikväll har dom tack och lov mått bättre och inga olyckor på flera timmar. Nu håller vi tummarna att det håller sig så och att vi andra slipper.

1 kommentar:

lojocas sa...

Skönt att de mår bättre nu. Hoppas ni andra håller er friska.

Middagen såg riktigt god ut.

Nu ska jag snart i säng efter ännu en jobbarnatt....ska bara....rasta hund 4, 5 och 6 först *gäspar*

Kram