måndag 31 januari 2011

Dag 29

.
Idag var 4 veckors-invägningen. 65,4 kg och det innebär -5 kg så när som på 2 hg från start. Efter 4 veckor känns det riktigt bra, jag känner i kroppen att det händer saker, jag är inte så sugen på gottigheter eller kvällsmackor eller annat sånt längre. Klart jag blir sugen men det blir allt mer sällan.

Mitt mål är ju 62 kg och jag har satt som mål att när vågen visar 62 komma nånting så kommer jag att belöna mig med att äta sushi. Jag är inte ett dugg sugen på flötig mat.

Idag är en sk Proteindag

Lunch: Omelett

Mellis: Yoghurt

Middag: Köttbullar (nötfärs) och keso (fuskar lite med gurka till trots proteindagen då jag har lite svårt att få ner keson utan något tillbehör)

Dagens träning bestod av 1 timmes powerwalk.

Annars så ser det ut som nedan här hemma emellanåt. Jag försöker vika tvätt och Leo hittar massa spännande saker att ta på sig... och även klä sin pappa med. Som t ex, pappas t-shirt, mina trosor och en utav mina strumpor. Pappan fick ett par kallingar på huvudet och sen var det fullt röj ;).


Inga kommentarer: