onsdag 14 januari 2009

- 2 kg

Hey, jag har ju glömt av min viktrapport för veckan, för den måste väl intressera dom flesta läsare enormt :P. Jag har kämpat hårt för att nå nån slags resultat vilket jag äntligen verkar ha gjort. 5 dagar i rad har vågen stannat på 67,(komma) nånting.... Det har varit 67,2 67,4 67,1 osv... idag visade vågen 67,4 och kanske vågar jag hoppas på att det är 2 kg som har rykt sen vi började "våra nya liv".

Nu börjar nästa fas: Promenader!
Visserligen går vi promenader varje dag men målet är att 5 dagar i veckan gå minst 5 km i rask takt. Om jag kan hålla det är inte säkert men man måste ju sikta högt.

Just nu är jag äckligt sugen på nåt gott så det är väl bäst att jag sätter igång med maten innan jag måste slicka i mig lite O'boy pulver eller nåt annat onyttigt. Sen är det styrelsemöte som kallar...

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS grymt bra med -2kg!!!!!!!
Jag började lite smått åxå i måndags... Får se hur det går!!
Lycka till!!!
Kram Linda.

Anonym sa...

Grattis! Önskar att jag kunde skriva samma sak i min blog... *suck* Tyvärr hjälper inte ens min egen goda vilja; jag har så "fiffiga" mediciner att de gör att jag går upp i vikt och ner i kondition. :( Inte kul ALLS!!!

Hur som helst - du är utmanad i min blogg. Välkommen in att kolla!
Kram.

PS. Tonårsgrabbar upphör aldrig att förvåna - eller att linda morsan runt lillfingret. ;) DS.

Anonym sa...

Duktiga du *klickar och...hmmm?..* :)

Kram

Anonym sa...

-2kg BRAAAAAAAAAA kämpat tjejen!!

Hoppas att dopet blir riktigt mysigt på Söndag=)

Kramiz från Hanna o Filip