tisdag 20 januari 2009

Tidsbrist som vanligt...

Idag har dagen rusat iväg och jag har inte hunnit med hälften av vad jag hade tänkt. Men men... jag är ju mammaledig och har all tid i världen. Mina dammråttor lär nog inte rymma.

I morse så tog vi en timmes hurtig promenad tillsammans med Caroline, Leo, Hanna och Filip till Öppna förskolan där vi skulle lära oss att massera ungarna. Dagens lektion var "benmassage", vi knådade och gjorde "indiska mjölkningen", räknade tår och pratade fånigt som man ska :P. En snabb fika efter massagen och en lika hurtig promenad hem. Det värsta med dom här promenaderna är att jag har uppförsbacke sista biten både dit och hem. Fast det är bra träning det.

Vi fick på em besök av moster som aktiverades av Leo, medans mamman skruvade ihop möblerna som Leo fått av mormor.

Har fotat doppresenterna och jag hoppas att jag inte glömt något, i så fall ber jag ödmjukast om ursäkt till den jag missat. Doppresenterna hittar ni under följande länk... "Följande länk"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Indisk mjölkning... Och jag som trodde det var Leó som mjölkade dig... ;)

Anonym sa...

Massa fina saker till söte Leo.

Kram