lördag 17 januari 2009

Älskling kom närmare...

I morse:

Jag viskar: - Peter, kan du komma liiite närmare, så ja... nä ännu mera, du måste liksom trycka dig emot mig så jag slipper röra mig
Peter viskar: - Så här,han skumpar närmare, känns det bra?

Okej era snusktanter o gubbar. Det var inte nåt annat än en nackspärr som hade drabbat mig. Skulle flytta 2 cm bort ifrån Leo när det knäckte till i nacken och jag inte kunde röra mig... fan!

Det är ju bra just idag när jag har tusen saker att ordna inför dopet. Känns iof något bättre nu när jag varit vaken en stund och knaprat i mig en alvedon. Så håll tummarna

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Jag måste erkänna att jag trodde nåt helt annat en bra stund, å tänkte men TYTTI DÅ...men sen klarnade det lite ;o) *skäms lite*
Hoppas att du orkar å hinner med allt inför dopet!!! Vi håller självklart tummarna!!!!! Lycka till!!!!
Ha det så bra!!
Kram Linda, Jojje och Milou.

sonja the one and only sa...

Vaet inne o tjuvtittat på din blogg några gånger. Du e dig så kättelik från förr. lycka till me dopet. sonja

Anonym sa...

Nackspärr har plågat mig något enormt stundtals i livet. Vid några tillfällen har jag dessutom fått koksaltskvadlar med bedövning vilket varit underbart. Tag allt du får ta i form av värktabletter med tanke på amningen. Det bidrar till att du inte spänner dig och att du därför tillfrisknar snabbare.

Kram Carina