fredag 2 januari 2009

Min nya "hobby"

Att det kan vara så kul att handla visste jag inte. Jag hatar i vanliga fall att gå i mataffärer men sen vi fick ICA Maxi i stan och vi fick lille troll så tycker jag faktiskt om att åka till affärn. Jag kan strosa runt en bra stund och titta på alla varor innan jag tar mig till matavdelningarna. Lille Troll tycker att det är mysigt han med. Vi får njuta medan det är kul och inte är massa kinkerier om att jag vill ha det ena med det tredje.



Tarrak kanske inte tycker att det är lika kul att handla men han åker oftast med ändå. Har fått för mig att han tycker det är roligare att sitta bak i bilen och glo på folk som strosar förbi än ligga hemma själv o längta efter mig för det är väl klart att han gör ;).

Så här ser han ut på morgonen när han kommer och säger gomorron...

Inga kommentarer: