fredag 23 januari 2009

Utmattad

.
Att jag bara har mage att vara trött när jag fick sova ända till halv tio imorse. Känner mig helt slut. Idag har Leo knappt sovit nånting vilket tär på krafterna. Nu är det ju inte jättesynd om mig eftersom vi varit hos Annelie i några timmar och där var jag avlastad mest hela tiden. Tack Annelie för köksträningen, frukosten och sällskapet.

Nu har han äntligen somnat och jag hoppas han sover en liten stund till så jag hinner pusta ut. Ska ju ut o käka med styrelsen och det vore ju lite pinsamt om jag somnade vid bordet.

Kram

PS. Vågen stannade på 66,0 kg imorse. Det är nytt rekord *whohooo*. Jag har lovat mig själv att jag får äta en chokladkaka när den trillar ner under 66 strecket så nu håller vi tummarna :P.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag upprepar mitt tack (som jag skrev i förra inlägget och har för dålig fantasi för att skriva om :o))

Tack för besöket! Jättemysigt att träffas, det var ju ett tag sen.

Valpgos i all ära men lite bebisgos går inte av för hackor det heller :) Vilka hemlisar han berättade för mig lille Leo - ni andra skulle bara veta!! och sen somnade han i min famn *mysigt* Tack Tytti för att jag får "låna" honom när ni är här och Lyssa tackar för att hon fick pussa på honom.
Kramar

PS: Ha så trevligt på middagen!

Anonym sa...

Ojojoj!! Här faller man av jorden ett tag och när man kommer tillbaka har det plötsligt hänt fina grejer!!
Verkligen jätte fin sida Tytti!!

Det var hemskt trevligt att träffas på mässan och jag hoppas att vi kommer igång med aussieträningen till våren igen.

Får ta mig en dag och läsa ikapp mig lite här men idag är jag fortfarande lite seg...

Kramar på er