fredag 9 januari 2009

PanschisVARNING...

Jag är en Let's Dance-torsk. Jag älskar Let's Dance och nu kan man åter igen se fram emot fredagen med ännu större iver. Nu ska det bara slutas ammas om nån månad (vilket också innebär att LD tagit slut *kommer på*) så jag kan dricka vin och äta god mat tillsammans med P när Lille-troll har somnat.

Kalla oss Panschisar om ni vill men fredagar ÄR mysiga när man kan sitta o dricka ett glas rött, käka och glo på Svensson-underhållning.

Eftersom vi bestämt att Lille-troll ska få flaskan inatt när han vaknar så tänker jag banne mig ta ett glas nu *häller upp och luktar på vinet*

2 kommentarer:

Saga sa...

Här har ni ett par till som sitter klistrade framför tv,n till Let´s dans =)

Anonym sa...

Nja, Let's dance är väl kanske inte den ultimata underhållningen. Men fredagsmys framför tv:n är en av de stora fördelarna med att bli "vuxen". ;)
Och lördagsmys också, för den delen. För att inte tala om att man inte behöver gå hem efter ett fredags-/lördagsmys... :D

Ha en trevlig helg! Kram.