måndag 26 januari 2009

*kräx*

.
Jag sitter och plågar mig själv med att sitta och titta på "Bröllopet"... ni vet Bonde söker fru bröllopet! Fanns det någon jag retade mig på så var det just den vidriga självgoda Magnus. Jag kan inte förstå hur han lyckades få en så söt och go tjej att gifta sig med honom.

Visst kan jag reta mig på folk ibland men just den här "typen" väcker några obehagliga känslor i mig... jag ryser så fort jag ser honom.

Men men... är man dokustorsk så måste man ju titta oavsett hur hemska människorna än må vara.

Och som om det inte var nog att sitta o titta på den här dyngan så är jag just nu hysteriskt godissugen, varför?? 26 dagar utan godis och fika borde väl vara avgiftning nog men icke då. Tänk att få sätta tänderna i en 200 grams Marabou Chokladkaka!

2 kommentarer:

Saga sa...

Hello! I´m back ;) godis ja, vill oxå ha! Eller ännu hellre en STOR påse chips *smakens* för att INTE missa å kommentera ditt tidigare inlägg så måste jag säga att jag tyckte att jag hade sett dig nånstans och nu vet ja juh! Kram

sonja the one and only sa...

ja skulle tugga i mig en hel själv om jag hade hemma. bra jobbat