fredag 9 januari 2009

Tandhelvete....

JAG ÄLSKAR TANDLÄKARE!!!

Ni känner hur ironin dryper va??
Vaknade i morse och fick en trevlig överraskning. En kindtand har spruckit och en liten JÄVLA bit är på väg att förlisa. Jag vågar knappt öppna truten, dricka, äta eller prata. Och ni vet... vad är jag utan att äta och prata... INGENTING.

Måste ringa tandläkarn och sitter som bäst och funderar på om jag ska ringa nu eller på måndag. Tydligen måste jag ringa jourtandläkarn och kan hamna hos vilken tomte till tandläkare som helst.

Nu ÄR det jättesynd om mig *söker sympatier*.

Är detta tacken för att jag har slutat att äta godis??!! VAVAVA??!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ÄR synd om dig! JÄTTESYND!! Jag lider med dig nu och det vet du ju. Jag älskar ju också tandläkare *ryser*

Har du ringt??

Kram

Tytti sa...

Nope... måste samla mod. Men nu rinner tiden iväg så nu är det nästan försent. Så min "geniala" plan är att ringa strax innan 16 och boka en tid tills på måndag *ryser*

Kram