måndag 12 januari 2009

Varför ungdomar har mössa inomhus...

Ah, nu fattar jag grejen med ungdomar och mössor inomhus!

Jag har, som så många andra med mig, funderat över det här fenomenet med varför ungdomar idag har mössa inomhus. Ha, jag har kommit på dom. Dom fryser ju stackarna. Jo, det är sant.

Jag råkade slumra till när jag och Leo låg och hade lite eftermiddagsmys (han somnade också). Blev väckt av telefonen (det är helt okej Carina att bli väckt av såna orsaker som du ringde om) och som ofta när man vilat middag blev jag lite rösen. Hade mina älskade raggisar i tvätten så jag lurade på vad jag skulle hitta på för o bli varm.

Här är resultatet:


Min granne mitt emot måste tycka jag är knäppare än vanligt som går runt med mössa inne, men jaja, dom tycker nog så mycket saker om oss redan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

är det in´t Tytti som är på bilden så är det Tarrak eller Leo,undrar bara vilken rang Peter har i familjen eftersom han knappt är med på något foto?
Mvh Se & Hör

Anonym sa...

I rollen som alfahane har du inte mycket annat till val än att vara ute och skaffa brödföda till flocken.. Därför är jag aldrig hemma så att jag kan bli fotograferad, jag är ute och jobbar, jagar eller gör andra saker som gör att fru och barn får pengar att spendera på viktiga saker som babykläder, mössor, tandläkarräkningar osv. osv.

Anonym sa...

:o) :o) //Annelie

Anonym sa...

Gud vad söt du är i den mössan!!!!!!!!
Nu får jag skärpa mig, jag har inte varit inne på din blogg på ett tag å här händer ju mer än nånsin så jag ska försöka titta in oftare!!!
Så bra att tandläkarbesöket gick så bra ändå, det kunde ju ha varit mycket värre, skönt att få ha kvar tanden ett tag till...
Underbara bilder i alla inlägg!!!!!
Massa kramisar Linda, Jojje och Milou.

Anonym sa...

Peter - vad ska man annars ha er till då????

För övrigt ber jag att få tacka för att du, Tytti, löst den eviga frågan om snorungar och mössor. När det kommer "frusna" ungar hit ska jag genast höja temperaturen! :D

Ha det gott - kramar.

Saga sa...

Haha! Ni är ju så underbara =)