torsdag 22 januari 2009

Leo tränar Tarrak

Idag har Leo tränat Tarrak.

Under tiden jag stekte plättor så tränade vi lite fjärr i köket. Tarrak var lite disträ och vid ett skifte glömde han av att lyssna så jag fick rya i lite. Leo som studerat mig noga härmade mig och lät högt han med.

När jag ställde mig vid spisen för att vända på plättan satt Tarrak och väntade på nästa kommando. Den kom från Lille-troll och vips låg Tarrak ner och det var det dagens snabbaste skifte. Han har helt klart fallenhet för det här med hundträning den lille godingen.

Så älskling... han kanske blir hundtränare vid sidan om fotbollsproffs?!

7 kommentarer:

Saga sa...

Låter som älsklingens önskedröm [yrkesvalet]

Anonym sa...

:o)Klart han blir hundtränar! Fotbollsproffs blir han ju bara för att tjäna lite pengar till mor och far :)
Kram

Anonym sa...

:o)Klart han blir hundtränar! Fotbollsproffs blir han ju bara för att tjäna lite pengar till mor och far :)
Kram

Anonym sa...

Hahaha, Tarrak har bestämt insett vem det är som härskar i huset! :D

Anonym sa...

Nej.. Nej.. nej... Fotbollsproffs... du får vänta på barnbarn ifrån Robin, dom kan du få lära upp till precis vad du vill... Leo är min.. och han skall spela böll!!

Livet i Fastarp sa...

Det ska börjas i tid. ;)

Anonym sa...

Tack för besöket! Jättemysigt att träffas, det var ju ett tag sen.

Valpgos i all ära men lite bebisgos går inte av för hackor det heller :) Vilka hemlisar han berättade för mig lille Leo - ni andra skulle bara veta!! och sen somnade han i min famn *mysigt* Tack Tytti för att jag får "låna" honom när ni är här och Lyssa tackar för att hon fick pussa på honom.
Kramar