tisdag 13 januari 2009

Dagens hurtbulle

Idag har jag varit hurtig så det står härliga till. Efter morongpromenaden med Tarrak tog jag och Leo oss en redig promenad till Öppna förskolan som tar en timme för oss. Därifrån gick vi till stan. Och nu på kvällen har jag varit på ännu en långis med syster yster och hennes Tobias.
Jag tog på mig mina nya regnbrallor för en premiärtur och då regnade det inte... mycket besviken. Men dom prasslade fint när jag gick i alla fall.

Mitt nyårslöfte var ju att sluta med godsaker och det har jag hållit... eller har jag. Inatt drömde jag nämligen att jag åt en gudomliskt god sockerkaka. Den riktigt smalt i munnen.

Dopsamtalet med prällen gick bra och det ska nog bli en trevlig tillställning tror jag nog. Och vi fick våra önskemål om att Peters lillebror ska spela och sjunga två låtar på dopet igenom. Vilka låtarna är får ni veta sen då jag inte vill avslöja allt för nyfikna dopgäster :P.

1 kommentar:

Saga sa...

Hej! Ja kom gärna på besök! När kan ni? Jag har ett möte på B´s skola 9.30 kanske tar en timme, sen är vi hemma!