fredag 30 januari 2009

Gainomax

Köpte flera ton frukt här om dagen som jag kan frossa i när chokladsuget är som värst och förhoppningsvis kan jag även sluta slicka på displayen på min mobil efter att ha fått ett MMS från en "vän" med en stor chokladkaka på :P. Självklart var inte mitt godissug så stort just då bara för att jag var förberedd.

Jag har även en bekännelse att göra. Jag har syndat.... tror jag... eller... jag vet inte... bestämm ni. Jag var och handlade idag med Lille-troll och var så fasligt hungrig och fick ett rejält blodsockerfall, kombinationen är ju livsfarlig. Sprang förbi en hylla där det stod Gainomax, jag älskar verkligen gainomax chokladsmak så jag gjorde en snabb kalkylering i huvudet och kom fram till att jag verkligen måste ha en Gainomax för att överleva hemresan som tar ca 4 minuter. Den smakade gudomligt... choklaaaaad... heaven!
Så har jag syndat??

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gainomax?! låter som en porrfilm, å då har man syndat (tror jag.
"vän"=sms terrorist snarare :-)
Trevlig älg
ps. lästa om frukt å det var ju inte alls så nyttig som man tror(å jag som har ätit massa frukt till ingen nytta så nu är det chips å dipp som gäller å en härlig cool coca cola, sedan bär det iväg till innebandy hallen för å slå motståndarna på smalbenen med klubban :-) )
Mvh Ingo

Tytti sa...

Men va fasiken ingemar... har du lagt hundkopplet på hyllan för att springa dig svettig i en idrottshall?? Galning ;)

Anonym sa...

Har du syndat: JA!!!!

Fyyyyy!!!! Jag åt inte ens fredagsfika idag... jag känner mig... utnyttjad...

Saga sa...

Jag proppsar på att du INTE har syndat.

Med motiveringen: Du var och handlade, bara det är motion. Sen SPRANG du förbi hyllan med Gaino och eftersom det innebär återhämtning så är det ju detsamma som plus minus noll *nickar* med andra ord ingen synd!

Anonym sa...

Har du syndat? NEJ

Är du mänsklig: JA :)

Kram