måndag 5 januari 2009

Nästäppa...

Lille Troll har varit lite täppt i näsan under ett par kanske tre veckors tid på nätterna. Han vaknar framåt tidiga morgonen och då får vi "behandla" täppan med lite koksaltlösning. Det börjar bli väldigt frustrerande att det aldrig släpper. Ska till BVC på onsdag så då får jag passa på att konsultera sköterskan vad vi bör göra. Han är ju inte täppt på dagen utan bara på natten.

Idag har dom lovat vackert väder men än så länge är det igenmulet. Funderar på att ta den lurviga och kameran med mig på en långis. Det var länge sen jag fotade Tarrak, blir ju mest Leo just nu.

Ska åka ner till stan o kika lite på dopklänningar också. Det börjar ju närma sig och är endast 2 veckor kvar till dopet. Jag och P ska sätta oss och göra klart lite fix och trix till dopet med.

Bild på mig och Leo nybadad...


Så här mycket hår har han skavt av i bakhuvudet...

1 kommentar:

Anonym sa...

Får väl ta lite från mammas hår på benen å limma på eller pappas underarmarhår:-)b Eller en lite nätt mössa kanske? INGA foton på Tarrak??? Hmm tycker nog det dyker upp lite då å då.
God fortsättning
ps kanske möts på Maxi en dà