torsdag 8 januari 2009

En mammas bekännelse!

Jag älskar min unge så mycket att det gör ont. Är jag ifrån honom en timme så saknar jag honom kopiöst. Han är oftast på bra humör och lätt att roa. Han hakar på morsan och farsan i det mesta dom tar med honom på och är nöjd med det.

Men åh vad skönt det är när han har somnat för en förmiddagslur som nu. Att bara få sätta sig vid datorn, tv eller vika tvätt alldeles själv. Det är mumma för själen.

Har hunnit skotta gången och garageuppfarten och även gräva fram min bil och skrapa rutorna på den. Leo somnade som vanligt i kärran när vi var ute på promenad.

Det känns som jag har varit på ett workout pass nu när man har pulsat i snön och skottat etc. Nu blir det gott med en kopp kaffe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haa,ingen proffsfotograf som har tagit den bilden på Tyko brae ale Tarrakkus.Skuggor från fotografen är med på bilden--haahahahah

Anonym sa...

Jisses sicken storbloggare du har blivit! Har nästan fullt sjå att hänga me i svängarna... Fast det sporrar mig att blogga nästan lika ofta, haha. O jag tycker prinsen är superstilig på bilden...trots fotografskugga! ;)

Livet i Fastarp sa...

Mysigt värre! :)