lördag 3 januari 2009

Vakna nätter

Eeeeeen kulen natt, natt, natt... mitt baaarn jag aaaammaaaa *sätter mig i ett hörn och river papper*

Inatt har inte Lille Troll sovit speciellt bra och ännu sämre har hans föräldrar sovit. Han vaknade första ggn vid 12 och ville ha mat och det händer väldigt sällan. Sen har han legat och snuttat mest hela natten och jag känner mig rent ut sagt utpumppad ;). Att han sen vägrar att sova vidare vid 7 gör ju inte saken bättre. Jajaa, han fick upp sin mor som efter en timmes underhållande har dumpat över honom till papputen. Han verkar lite kinkigare än vanligt vilket innebär att han gnyr lite för oftast är han glad.

Vi har ju varit väldigt förskonade med en unge som sover gott om nätterna. Han vaknar oftast en gång och vill äta och sover sen resten av natten.

Så här ser han ut när han vaknar:

2 kommentarer:

Saga sa...

God morgon! Bebben ser betydligt piggare ut än pappan :D

Saga sa...

Åhja! Det låter som en underbar idé ;) hur länge ska hon amma?! *haha*