tisdag 6 januari 2009

Fika på stan

Sista helgdagen på ett tag har vi "firat" genom att åka ner till stan o fika med Tanja, Tobbe, Tanja och Tobbe. Jag har inte hakat upp mig för min systers bästa kompis och hennes kille heter lustigt nog också Tanja och Tobias, precis som min syster och hennes kille. Leo tyckte det var mysigt att fika men tröttnade ganska snart och låg i pappas knä och snarkade så gott. Peter och jag som har börjat våra nyttigare liv nöjde oss med en kopp kaffe och var sin fralla.

Igår fick att ett samtal om att Babysimmet börjar 1 februari. Det ska bli jättespännande, lite läskigt men samtidigt väldigt kul. Det är på söndagar så det innebär att både jag och pappan kan vara med och bada med LilleTroll.

Tarrak och jag var ute på en lite längre morgontur där vi lyckades bli osams ett antal ggr. Tänk om alla tikar kunde löpa samtidigt och inte på olika tider och hela tiden. Förbannade kissfäckar.

Imorrn ska vi till BVC för 3 månaders "besiktning" och då ska han även få en spruta *ryser*

Nu ska jag sätta mig under en filt o vila lite för jag känner mig inte riktigt på topp.

Inga kommentarer: