lördag 10 januari 2009

Gott o sova

Vilken natt! Vi har sovit jättegott hela familjen. Lille-troll sov ända till 4 innan han krävde att få hänga vid tutten. Sen somnade han igen och vaknade inte förrens vid 7-snåret. Känner mig oförskämt utvilad.

Idag ska jag till Anna och klippa mig. Är så trött på min frisyr (om man nu kan kalla det frisyr) som jag alltid har uppsatt. Jag trivs inte med att ha det nersläppt för det är bara i vägen då. Vill ha en frisyr som man bara kan rufsa till för att vara färdig to go. Vi får väl se, det kanske blir som det brukar;
-Jo Anna jag tänkte att jag skulle göra nåt drastiskt idag!
- Jaha, säger Anna, vad har du tänkt.
- Ja du vet, toppa det extra mycket.

Jag är så mesig när det kommer till hår, men va fan, det växer ju ut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får lägga ut bilder på "ditt nya jag" i bloggen eller så får du vackert komma hit och visa upp dig - välj själv :o)

Kram

Anonym sa...

Oppps...glömde ju skriva att det var jag :o)
Kram igen