fredag 30 januari 2009

Uttmaning

.
Jag fått en helt klart annorlunda - och riktigt rolig - utmaning från Agnetha.


Så här lyder förklaringen:
- Gå in i mappen mina bilder. (evt Bilder för de med OS X eller din egen personliga bildmapp)
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Bilden är från min gudson Williams 1-års kalas. Mamma Pia och Selma hjälper W att plocka fram "gräsklipparen" som han fått av oss i present. Presenten i sig var lite taskig då W inte riktigt kunde gå än och den var inte så stabil :P.

Jag i min tur utmanar: Satu, Sonja, Annelie, Riitta, Helga

1 kommentar:

Anonym sa...

Ok, ska ta tag i det....när jag hinner :) Ovanlig och lite rolig var den ju utmaningen i alla fall. Problemet är ju att jag har flyttat mina bilder till mina externa hårddiskar...nåja, jag får väl koppla in dem då - svårare än så är det ju faktiskt inte. men nu jobbar jag hela helgen *fiskar efter medömkan*
Trevlig helg!!
Kram