lördag 3 januari 2009

Projekt "Beach 2009"

En promenad gör gott för själen. Finns nog inget bättre för kropp och knopp som en härlig prmenix ute i det härliga vintervädret. Jag har ju för ovanlighetens skull avlagt nyårslöfte. Jag ska sluta äta så onyttigt. Och då menar jag trycka i mig ohemula mängder godis i alla de former. Jag är ju chokladtorsk så det skriker om det men det får bli slut på det. Självklart ska jag unna mig att äta godis emellanåt men inte varje dag som jag har haft som vana sen graviditeten.

Jag startade graviditeten på 63 kg och det är målet att jag ska ner på till sommarn. Som mest vägde jag 83 kg. På nyårsdagen vägde jag 69,5 kg så det borde kanske inte vara helt omöjligt att nå. Jag är egentligen inte så viktfixerad men just nu trivs jag inte med mig själv och då måste man ju göra nåt åt det... right?!


Jag och Tarrak i slutet på september:

2 kommentarer:

LANTHUNDEN sa...

ÅÅÅ Läcker blogg, jag gillar denna bättre än förra...Om man ser till designen alltså. Innehållet är ju lika bra;)

Känner igen mig i detta inlägg, i år är mitt nyårslöfte det samma. Den där harmoniska inställningen till sin kropp har konstigt nog försvunnit efter graviditeten...hmmm undra om 2009 kommer råda bot på det. Det tror jag absolut,hihi. Vi ska bara lyckas eller hur;)

Blir det ngt besök på my dog i år? Vet att du inte ska ställa men ska du dit och titta?!

Kram Kram

Anonym sa...

Det är väl enda fördelen med att vara elfsborgsfan: Man ser smalare ut i svart och gult än i blå-vitt-randigt. :)

Lycka till med godisavgiftningen. Inte lätt, men du klarar det säkert - bra mycket bättre än jag.. ;)

Pussa på troll och prins från mig.